Гарантія та сервіс
Гарантія та сервісне обслуговування
Я можу обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення товару?
Обміняти або повернути товар можна в магазині або вислати перевізником за попередньою домовленостю з представником магазину. Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 044-228-35-25. Умови обміну або повернення товару вказані вище.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до нас або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел. 044-228-35-25
Яка гарантія на цей товар?
Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних обов'язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:
- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
- пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
- на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
- на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.
З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел .: 044-228-35-25* (щодня з 09:00 до 17:00)