Будь ласка
оберіть мову сайту
Меню
Вхід Реєстрація Корзина Закладки (0) Забули пароль?

Обмін та повернення

Обмін та повернення

Якщо Вам не підійшов товар, ви можете легко обміняти або повернути його протягом 14 днів з моменту оформлення
покупки.
Для обміну Вам необхідно спочатку оформити повернення попереднього товару.

Комплектація і цілісність товару
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.

Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Обов’язкові умови для повернення
Наявність заповненої заяви на повернення.
Для повернення Вам необхідно надати товар в його первісному вигляді: без пошкоджень і слідів використання, з оригінальними наклейками, ярликами і в оригінальній упаковці. Якщо товар був придбаний в комплекті, він повинен бути повернутий в повному складі.
Правила повернення товару регулюються Законом України «Про захист прав споживачів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

Товари, які не підлягають поверненню та обміну згідно з законодавством України
Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. (парфумерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо). Зверніть увагу, що у разі відправки нам товару, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити Вам його назад, при цьому витрати на пересилання оплачуєте Ви.

Способи повернення товару
Повернення через відділення «Нової пошти» у всіх містах України. Для цього необхідно оформити повернення в найближчому відділенні. Зверніть увагу, що витрати на доставку оплачуєте Ви (крім випадків, коли повертаєте товар через невідповідність замовлення чи виявлення браку). Якщо вартість надсилання не буде Вами оплачена або Ви зазначите оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику.
Просимо Вас врахувати, що в разі повернення товару за допомогою Нової пошти, пересилання по Україні займає 1-3 дні. Ми рекомендуємо здійснити повернення не пізніше, ніж через 10 днів після отримання замовлення, аби точно вкластися в необхідний термін і вчасно отримати повернення коштів.
При відправленні в поштовому відділенні в обов'язковому порядку складається опис відправлених речей. Без опису замовлення претензії по комплектації не приймаються.
Користуйтеся тільки оригінальною поштовою упаковкою, уникайте обклеювання скотчем (крім поштового) та іншими матеріалами.


Повернення коштів

Спосіб повернення грошових коштів відповідний до способу оплати.
Покупець має відправити на ел. адресу
info@lfood.com.ua  лист з темою «Повернення» і вкладеним файлом з заповненою заявою на повернення. (Друк бланку заяви) Звертаємо Вашу увагу на те, що реквізити повинні бути на ім'я замовника. Термін перерахування грошових коштів становить 10 робочих днів. Термін зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Покупця залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача.
Заява - обов'язкова умова повернення.
При поверненні коштів поштовим переказом, в заяві необхідно вказувати дійсні прізвище, ім'я та по батькові. В іншому випадку, відділення зв'язку буде змушене відмовити Вам у видачі переказу.
Компанія БРАМА-Р не несе відповідальності за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки, пошти і банків.